üzleti világ

warning: Creating default object from empty value in /chroot/home/lmbtkuta/hatter.hu/html/sites/all/modules/i18n/i18ntaxonomy/i18ntaxonomy.pages.inc on line 34.

Amerika-szerte csókolózással tiltakoztak pénteken közéletileg elkötelezett melegek a Chick-fil-A gyorséttermi lánc üzletei előtt, mert annak vezetője melegházasság-ellenes nyilatkozatra ragadtatta magát; két nappal korábban szerte az országban ezrek ettek csirkehúsos szendvicseket a cégtulajdonos bigottan vallásos nézeteivel való egyetértésük jeleként. A furcsa kultúrharc rávilágít egyfajta déli-északi megosztottságra is az Egyesült Államokban.

Jeff Bezos

Jeff Bezos, az Amazon internetes óriáscég alapítója és elnök-vezérigazgatója példátlanul magas összeget, 2,5 millió dollárt adományozott annak a kampánynak, amelynek célja, hogy érvényben maradjon a melegházasságról szóló törvény Washington államban. A helyi törvényhozás által elfogadott jogszabályt már februárban aláírta Christine Gregoire kormányzó és annak júniusban életbe kellett volna lépnie, de novemberben népszavazást tartanak róla, miután az ellenzőknek sikerült 240 ezer aláírást összegyűjteniük.

A kétapás család az áruházi katalógusban
A kétanyás család a másik katalógusban

Egy kétgyermekes férfipárt szerepeltet Apák napi katalógusában a J.C. Penney amerikai áruházlánc, amivel magára haragított konzervatív gyűlöletszervezeteket. Az országszerte több mint 1000 áruházat működtető kiskereskedelmi óriáscégnek a háztartásokba postai úton eljuttatott júniusi nyomtatott katalógusának egyik oldalán egy dallasi homoszexuális pár, Cooper Smith és Todd Koch játszadozik hároméves gyermekeivel, Masonnal és Claire-rel.

Lloyd Blankfein

Lloyd Blankfein, a híres Goldman Sachs befektetési bank vezérigazgatója, a Wall Street egyik legbefolyásosabb embere is csatlakozott a videoklipkampányhoz, amely a melegházasság támogatására buzdítja az amerikaiakat.

Ellen DeGeneres a The Advocate melegmagazin címlapján

Egy ultrakonzervatív, homofób szervezet hadjáratot indított Ellen DeGeneres leszbikus amerikai színésznő, humorista és Emmy-díjas médiaszemélyiség ellen, akit a J.C. Penney áruházlánc a reklámarcának választott; a szupermarket-hálózat kitart választása mellett, és ellenkampány is indult a színésznő védelmében. A támadók felróják a J.C. Penney-nek, hogy "nem maradt semleges a kulturális háborúban".

Hirdetés

Tartalom átvétel

Impresszum

© 2011-2016 Háttér Társaság

1132 Budapest, Csanády u. 4/B.
Telefon: (1) 238 0046, (1) 329 2670
Fax: (1) 799 8418
E-mail: hatter@hatter.hu

Adatvédelmi tájékoztató
Gyermekvédelmi tájékoztató